13 January 2010

Tingin nak beli..

Nih antara barang yg tinginnnn sangat nak beli... wishlist utk 2010 la konon2nyer..Insyaallah dengan daku yg dah bekerja ni..harap-harap dapat la kumpui duit gaji skit2..nak beli barang yg berkenan..kalau mintak dari Hubby..nanti dia banyak soal..atau pun mintak sponser skit dr hubby.

1-->Pengukus TRIO
ni nampak kat blog chef asma
tak tau la leh dpt dari mana..klu nak kena beli dari Chef Asma. Menarik jer..tak yah guna dapoq gas..guna letrik jer

2-->breadmaker
Senang skit nak buat roti ka..piza ka..masukkan ja bahan2 pastu tunggu jer.Gambaq ni breadmaker KENWOOD..harga dlm RM4++ keatas
ada lagi barang yg tingin nak beli..ermm nak pikiaq dulu

2 comments:

ShaFiAti said...

aku pun admire kat pengukus ni la mira..aku dah tgk hr tu kat blog chef asma...tapi tgk harganya cam bleh tahan gak le..meh kite simpan duit or tunggu bonus la kan if ada..hehehehe

if hg dah beli, bgtau aku yer....

^^MaiRa^^ said...

ermmm nak tunggu bonus company...berjanggut la jawapnyer..kukus ni dari mana eh..dok cari tp tak jumpa la..