09 January 2012

Her first day@school

I just dont know where to start...


what will you do/what is your feeling if you found something 'crappy' inside your partner lappy?


Hari ni merupakan hari pertama Alisha kat sekolah...org dah start last week tp sekolah depa ni baru start hari ni..we decided to put her in afternoon session..sebab rasa waktu pagi tu macam rushing sikit dah le Alisha susah nak bangun..nnti nak mandi lagi..besiap lagi..berapa lama la nak tunggu dia..takot nanti Ibu tak sempat masuk opis lak..

Since hari ni hari pertama..so Ibu ngan Daddy pun pegi la sekolah nak wat spot check..nak tgk gak la keadaan cemana..sesi petang start kol 2.30 sampai 5.30..

Bila sampai kat sekolah..nampak dah ada little students kat dalam dan ada gak parents yg lain kat dalam..tapi kami tunggu kat luar ja..dlm hati tu maybe tak smpai lagi kot..but after waited..and waited dan dah nak smpai kol 2.30ptg tak juga nampak muka..dah rasa pelik dan semacam..lepas check ngan Teacher rupa-rupanya dia tertinggal kat Taska...dia tido dan diorang tak gerakkan...huuuhh...dah la dari Taska ke Sekolah kena nek Van..ni pun menambahkan kerunsingan Ibu...ada ka org monitor dia naik turun dari Van..sebab kan mende ni..Ibu dah tak bole nak wat keje..asyik teringat kejadian tu jer..

Teachers pulak macam tak mesra ibubapa...kami yg dok tercongok kt luaq ni..tadak sapa yg tegoq..haihh..first day..first impression mmg out..lets c what happen tomorrow

Ya Allah, Kau peliharalah Alisha, jauhkan lah dari perkara buruk.

No comments: