Jangan salah faham...tak berkaitan ngan memana parti tapi Projek Kuih Raya...
2 jenis kuih dah di siapkan...yahuuuu...tak sangka pencapaian daku sebegini rupa...macam tak caya pun ada gak...ni lah tahun pertama wat kuih sendiri...dolu2 ada la tolong mama...
Wat kuih sempoi2 jer...sib baik Alisha layan kartun kegemaran dia...so dapat la ibu layan kuih raya...kuih yg komplikated skit..tunggu hari cuti...Hubby ada kat umah...so leh la layan Alisha..
Nak tahu kuih ape...tungguuu...malas nak upload gambaq...
3 comments:
weihhhh...aku lom start nihh,tunggu balik SG.
jeles jeles jeles...hehehe
Zue-> masih kat MY ka? .. yayy next week blk PNG tu yg somangat wat kuih raya
Suryati->jgn la jeles..hang kan dah ada oven chumel..
Post a Comment