24 January 2011

Kesian dia

Dengan berat hati terpaksa la hantaq Alisha kat umah bbsitter gak...daku dah apply emergency leave on Wed & Thurs...Selasa takleh sebab partner no 1 kena jaga ayah dia yg sakit..nak wat cemana kena give n take lah..hopefully akak bb sitter tu ok... :( ..partner lagi satu pulak cuti kawen...kalu takde org kat tempat aku ni mau kecoh satu dunia...


Tido pas makan ubat, time ni tak berapa nampak lagi kat muka... la ni banyak wooo..area mulut je dah 5 bijik...sampaikan kat situt pun ada..syian dier..jalan pun kengkang...

Smoga Alisha cepat sembuh ya sayang...sakit2 pun meloncat sakan.

No comments: