Tadi baru hantar Alisha kat umah bb sitter a.k.a Kak Zaleha...sepanjang perjalanan tu daku dah risau jer...sedih jer..mata pun dah bergenang...maklumlah pertama kali berpisah ngan anak...selalunya dia melekat jer ngan daku nih...
Sampai jer kat umah K/Zaleha tu...Alisha terus masuk dan main...wat macam umah sendiri plak...K/Zaleha tu ada anak kecik uma 2 thn..tua skit dari ALisha...harap2 ALisha leh kawan ngan dia..act hari selasa dah bawa Alisha pegi sana...sesi suai kenai...daku tgk Alisha macam ok jer ngan K/Zaleha ni...ALhamdulillah..selalunyer Alisha ni macam pilih org sikit...tak semua org yg dia tak kenal dia mau...yg kenal pun kekadang dia tak mo...ermm kat mak tok dia pun dia takmo...sampai masa aku kuar pun dia wat tak layan ler...dia sibuk dok berebut h/p ngan anak K/Zaleha...
Yang daku risau sangat sebab Alisha tak suka makan...pastu nak tido mesti cari nenen...dah tu sepanjang hari asyik nak nenen jer...cemana la agaknya dia kt sana...mesti dia tgh cari ibu sekarang nih...siannyer...sedihnyer berpisah ngan anak...wat to do...ibu kena pegi keje...kena tinggalkan Alisha...Alisha kena biasakan diri tinggal ngan org lain...harap-harap Alisha paham yg ibu tinggalkan Alisha sekejap jer...nanti ibu ambil Alisha yer..
Dalam hati daku berdoa smoga Alisha di lindungi Allah selalu...tak meragam...tak nangis...minum botol...makan...dan dapat menyesuaikan diri di tempat baru...
No comments:
Post a Comment