12 October 2009

Yang mana satu?

Tadi K/Pah sms : ''Mira, dah keja blum? Mr Chung nak amik u kerja sini"

Nih menambahkan lagik pening ku..sebelum ni dah abis fikir...dah buat keputusan...tapi ni macam nak kena fikir lagik sekali..sekarang opis lama offer keje plak...dolu tadak sapa nak amik daku keja..tapi bila dah dpt satu..ada pulak offer len..inilah yg di namakan rezeki kot..

Alisha plak macam tau tau ja daku nak keje...dia akan ditinggalkan..sekarang kalau kuar umah...mesti nak kena dokong ja..takmo jalan..asik nak berkepit ja...pastu dah 2 hari badan dia macam panas skit..waktu mlm plak tuh..tapi dia masih aktif seperti biasa...

2 comments:

DaniTheGirl said...

sian baby...ermm cam tau jer mama dia nak kerja dahh...

^^MaiRa^^ said...

ermm tu ler..cam ada 6 sense..kekadang ckp ngan dia..ibu dah nak keja..alisha dok kat nursery tau..mesti dia wat tatau jer..pandang tmp lain..