26 October 2009

Sua Mesra X-Sc.Comp

Setelah berminggu-minggu berbalas balasan email..akhirnya kata putus telah dibuat..susahnyer nak himpunkan semua kekawan yg telah lama terpisah..ermmm akhirnya Sabtu lepas menjadi hari pertemuan kami semua..thanks for Ede sebab sudi menjadi host dan menyediakan makanan yg sedap..act semua kena bawa makanan sendiri..pot luck style..

Ermm menu yg disediakan oleh tuan umah ialah soto bersama nasi impit, mee dan bihun..sudah tentulah bihun menjadi pilihan..3 mangkuk daku hentam...kebulurnyerr..pastu ada sate ngan nasi impit lagik..yum yum yum..dah lama kempunan nak makan nih...dan bermacam-macam lagik lah..

Paling seronok melihat telatah anak-anak kecil...pelbagai ragam..menangis ler..tukang buli pun ader..yg ganas pun ada..lari merata-rata..habis tunggang tebalik jadinyer...kesian tuan umah kena kemas umah bila tetamu dah pulang...paling kecik sekali anak Teh..Qaleef Mikael a.ka michelin bb...umo 6 bln..anak Ede (Sophie), anak June (Aliff) dan anakku Alisha..sebaya..pastu anak Ija...Dayini umo 6 thn dan Darwish, 4 thn dan ada sorang lagik Dubies (sebaya ngan Alisha)..tapi tak dtg sebab tak sihat..

p/s-->pics akan di upload kemudian

No comments: