18 August 2009

Claypot Mushroom chicken Rice

Petang semalam...semasa dok asyik melayan internet tetiba singgah kat blog Happy Home Baking

...nampak sedap jer claypot chicken rice dia...since kat peti ais ada ayam lagik sikit...daku pun marinated la apa yg patut untuk dibuat hidangan lunch...

Hasilnya agak memuaskan..just kurang garam..next time kena tambah garam dan kicap sikit...makan ngan ikan masin dan telur mata lembu...yum yum yum...by the way..daku masak guna rice cooker jer sebab tadak clayot...nih antara makanan fav Hubby...Alisha
pun suker..

No comments: