15 August 2009

JEnjalan

Jalan2 sampai sakit kaki...last Thursday merangkap off day for Hubby...kami bawa SIL n Warrick jenjalan ke MidValley...act daku pun dah lama tak pegi sini..teringat dolu-dolu mase belajar...boleh di katakan setiap minggu dtg sini...shopping..window shopping...lepak...part time...tengok wayang...semua kat sini lah...maklumlah shoppinh complex paling dekat ngan umah sewa...

We had our lunch at Penang Little Cafe...my fav kedai makan kat MidValley...daku makan Prawn Mee+Bihun..yum yum yum..my fav...makanan wajib kat sini...memang sedap giler..tapi lupa plak amik gambo...tapi layan gambo bebudak kecik nih...Alisha cam biasa tak reti dok diam..Warrick pulak asyik ngan mag Cars...his fav citer kartun...



Daku jakun seketika kat MidValley..sebab kat bawah sekali tu dah ade laluan..yakni sambungan ke The Gardens..tapi daku tak ler ke sana...tak larat nak jenjalan..setahu daku kat Gardens tu branded skit..tak mampu den nak membeli...pastu ada food court baru macam stall kekecik jual nasi campur..kira untuk org yg budget ler...tempat pun macam tersorok sikit..seingat daku..dolu takde macam tuh...

Nih gambo Alisha kat Jusco...tempat nih pun leh jadi tempat mainan dia...ish ish ish


Alisha ngan Warrick nih pantang jumpa playground...mesti nak memain...nih kat depan Toy R Us..brtui ka eja macam nih..lantak ler..asalkan boleh baca

No comments: