22 August 2009

First day puasa

Dari bangun tidoq sampai la ni lebih kurang kul 3...cuaca nyaman jer...mendung jer...inilah nikmat dari Allah untuk umat manusia..untuk mempermudahkan hari pertama berpuasa...

Moga-moga Hubby daku dapat berpuasa dengan sempurna..maklumlah Ramadan thn ni merupakan tahun ke-3 dia menjalani ibadah berpuasa...Alhamdulillah...2 thn lepas Hubby dapat berpuasa dgn jayanyer..walaupun ada gak tinggal sehari..dua..

Plan utk berbuka puasa? ntah ler...kemungkinan besar makan kat luar..sebab nak pegi beli groceries skali..

No comments: